Junior Projectmanager bij FGB Facility Group

FGB Facility Group zoekt uitbreiding voor haar team!

Er is ruimte voor een ondernemende Young Professional met lef voor de functie van

Junior Projectmanager (fulltime)

Als Junior Projectmanager word je op facilitair gebied breed ingezet. Dit kan o.a. variëren van projecten met een kop en een staart, interim werk of het aanleveren van een adviesrapport aan een opdrachtgever. Als FGB ’er staat flexibiliteit daarom dan ook hoog in het vaandel! Je moet bereid zijn om ingezet te kunnen worden bij verschillende en of meerdere locaties en opdrachtgevers, gevarieerde reisafstanden en wisselende werktijden. Een goede omgevingssensitiviteit om in te kunnen leven in de verschillende bedrijfsculturen en acteren op gevarieerde opdrachten zijn dan ook essentieel.

Belangrijk is dat je goed weet wat de klantvraag is. Wat verwacht je opdrachtgever van jou? En wat moet ik aan het einde van de opdracht opleveren? Verplaatsen in de wensen van de klant en opdrachtgever en hier op een professionele en onafhankelijke wijze invulling aangeven zijn de minimale vereisten. Er wordt een grote mate van zelfstandigheid van je verwacht.

De basis eisen als Junior Projectmanager , is dat je weet waar je voor opgesteld bent en wat je bij de opdrachtgever moet opleveren. Het is nog belangijker is om continu verder te kijken. Je blijft kritisch t.o.v. je opdracht en opdrachtgever en zoekt continu naar de verbeterpunten. Kennisdelen in de organisatie is van belang om de kwaliteit in de organisatie te kunnen verbeteren. Daarnaast is het belangrijk om ook zelf feedback te vragen in je werkomgeving over je eigen functioneren, zodat je jezelf als persoon en als medewerker van FGB blijft ontwikkelen.

Algemene taken

  •  Het optimaal uitvoeren van de interim-opdrachten
  •  “Het zorgdragen voor een adequate administratieve afhandeling zoals:
  • Maandelijks uren, urenstaten, verlofaanvragen en declaraties tijdig volgens afspraak indienen
  • In algemene zin voldoen aan de binnen FGB geldende procedures en aan regelgeving
  • Een bijdrage aan FGB leveren tijdens leegloop uren.

Algemene verantwoordelijkheden

  • Het opdoen van nieuwe kennis door opleidingen en trainingen te volgen, om vervolgens vaardigheden te benutten en kennis toe te passen.
  • Delen van kennis met anderen, waaronder collega’s van FGB en bij externe partijen / bijeenkomsten
  • Actief hulp vragen bij collega’s
  • Bijwonen van FGB events;
  • Bijdragen aan en uitdragen van de FGB cultuur. Proactief contact leggen en open houding naar collega’s.
  • Actief bijdragen aan de klanttevredenheid (klantbeoordeling minimaal score 8), door aan de klantverwachtingen te voldoen en deze waar mogelijk overtreffen.
  • Bijdragen aan het financiële resultaat van FGB
  • Signalen opvangen voor het verlengen van opdrachten en deze binnen FGB kenbaar maken
  • Signaleren van (commerciële) ontwikkelingen binnen de klantomgeving of netwerk en binnen FGB kenbaar maken
  • Verantwoordelijk voor het opstellen en up-to-date houden van de documentatie t.b.v. HR cyclus met als doel jezelf te blijven ontwikkelen.

Functie wensen

  • HBO opleiding Facility Management
  • 0-3 jaar werkervaring
  • Herkent zich in de onze kernwaarden:  Ondernemend, Lef, Ontdekken en Flexibel.
  • Bij voorkeur per direct inzetbaar

 

Locatie

Landelijk