Leveranciersmanager Hard Services

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een leveranciersmanager hard services.

Als leveranciersmanager hard services ben je verantwoordelijk voor het vertalen van de vastgoedvisie naar een heldere visie op hard services en ontwikkel en implementeer je concepten op het gebied van lifecylce management. Je regisseert de dienstverlening en bent verantwoordelijk voor succesvolle samenwerking met de leveranciers binnen het domein. Samen met je collega’s zorg je voor optimale benutting en behoud van de klant-leveranciersrelatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor professionele en succesvolle inkoop- en aanbestedingsprojecten, signaleer je kansen op het gebied van sourcing, weet je deze te vertalen naar strategie en praktijk en adviseer je het MT RE&FM.
Je acteert binnen een uitgebreid in- en extern netwerk bestaande uit leveranciers, klanten en gebruikers.
Je ontwikkelt samen met je collega leveranciersmanagers van de afdelingen hard services en bedrijfsmiddelen een uniforme werkwijze voor succesvol leveranciersmanagement. Je innoveert, spot kansen en profileert je als initiator en aanjager van verbeteringen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor een omvangrijke en complexe portefeuille hard services van zeer grote financiële omvang;
  • Je ontwikkelt en implementeert dienstverleningsconcepten vanuit strategisch kader in samenwerking met leverancier(s) voor een uitgebreid en complex producten- en dienstenpakket;
  • Je richt de dienstenportfolio in en optimaliseert deze op basis van marktontwikkelingen en klantwensen;
  • Je bewaakt de levering van producten en diensten door in- en externe leveranciers conform overeengekomen specificaties, kosten, budgetten, kwaliteit en tijdigheid op basis van rapportages en resultaten;
  • Functionele aansturing van de Locatiecoördinator;
  • Oplossen van problemen, behandelen van klachten en bijzondere kwesties vanuit escalatie door locatiecoördinatoren.

Je profiel

Jouw eigenaarschap kenmerkt zich door kansen en ontwikkelingen op te pakken en deze te vertalen naar concrete plannen en acties. Je neemt samen met je collega’s integraal de verantwoordelijkheid voor het resultaat en werkt continu aan optimale en constructieve samenwerking in multidisciplinaire teams. Hierbij ben je professioneel, volg je marktontwikkelingen op de voet en sta je in verbinding met klanten en leveranciers. Je bent nieuwsgierig, hebt liefde voor je vak en jouw aanstekelijke drive zorgt voor het overtreffen van gezamenlijke doelstellingen. Je krijgt energie van samenwerken en draagt onder meer door jouw ondernemende en innoverende karakter bij aan de continue ontwikkeling van de nieuwe regie-organisatie en de ontwikkeling van de dienstverlening.

Functie-eisen

  • Je beschikt minimaal over een HBO diploma Vastgoedmanagement of vergelijkbaar en acteert op academisch werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je bent een ijzersterke onderhandelaar en kundige stakeholdermanager.

Wij bieden

  • Flexibele werktijden volgens Het Nieuwe Werken;
  • Een 38-urige werkweek, minimaal 32 uur. Wij werken vanuit Naaldwijk en Aalsmeer;
  • Een zeer aantrekkelijke pensioenregeling;
  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Uitstekende ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.

Locatie

Aalsmeer & Naalwijk