Medewerker Facilitair Servicedesk

Ben jij dé service gericht servicedesk medewerker voor wie er geen vraag teveel is?

Wij zijn voor een zorgorganisatie op zoek naar een

 

Medewerker Facilitair Servicedesk

Standplaats Wageningen, 36 uur per week

Over onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever biedt verpleeghuiszorg, (dag)behandeling, revalidatiezorg, behandeling en ondersteuning thuis vanuit onze vier locaties in Wageningen, Renkum en Bemmel. We zijn er voor kwetsbare ouderen met dementie en/of  complexe lichamelijke klachten. Onze ambitie is om excellente zorg te leveren en koploper te worden in de ouderenzorg. Onze opdrachtgever is de specialist voor kwetsbare ouderen!

Wat ga je doen?

Ben jij servicegericht, proactief en vind je het leuk om probleemoplossend te werken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Facilitair Servicedesk is het hart van het facilitair bedrijf van onze opdrachtgever en volop in ontwikkeling. De Servicedesk is verantwoordelijk voor de optimale klantgerichte afhandeling van het in- en uitgaande telefoonverkeer voor de volledige organisatie. Daarnaast ben je als medewerker van de Facilitair Servicedesk hét centrale aanspreekpunt van de organisatie en lever je een belangrijk aandeel aan het behoud en verbeteren van de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening voor zowel de cliënt als de interne klant.

Je houd je bezig met kleine en grote projecten op facilitair gebied en ondersteunt zo onze verschillende klantgroepen. Daarnaast fungeer je als schakel tussen de zorgcollega’s en de medewerkers van o.a. Service & Onderhoud. Je werkt dagelijks met een FMIS en draagt zorg voor een optimale afhandeling van klachten, wensen, informatievragen en storingen die hierop binnenkomen.

De Facilitair Servicedesk is momenteel een professionaliseringslag aan het maken met als doel een Shared Servicedesk te worden die ondersteunend is aan verschillende afdelingen. De komende tijd zal er nog flink gebouwd worden aan deze ontwikkeling. Als medewerker van de Servicedesk ben je hierbij nauw betrokken en is er volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.

De dagelijkse aansturing ontvang je vanuit de Senior Medewerker en de formele leiding vanuit het Hoofd Regie&IBT. Het team van de Servicedesk bestaat uit 6 personen en is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur.

Wat vragen wij?

  • Je hebt een dienstverlenende instelling en je vind het leuk problemen op te lossen.
  • MBO+ werk- denkniveau, pre in het facilitaire werkveld of starter met HBO diploma Facility Management
  • Ruime kennis van automatisering en geautomatiseerde systemen.
  • Kennis van administratieve processen is een pré
  • Kennis van project matigwerken is een pre.
  • Affiniteit met inkoop

 Wat bieden wij?

  • Een voorlopige inschaling van maximaal € 2.870,58 per maand (functiegroep 40) bij een fulltime dienstverband. Dit is exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO VVT.
  • Contract voor 1 jaar, verlenging van het contract behoort tot de mogelijkheden.
  • Een uitdagende werkomgeving in een team van enthousiaste collega’s.

Locatie

Wageningen