Medior Projectmanager Huisvesting

FGB Facility Group & Facility Estate zoeken een Medior Projectmanager Huisvesting

Heb jij de afgelopen jaren diverse huisvestingsprojecten afgerond en ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Dan ben jij dé persoon waar wij naar op zoek zijn!

Wat doet een Medior Projectmanager Huisvesting?

De Medior Projectmanager Huisvesting is verantwoordelijk voor de realisatie van uiteenlopende projecten op het gebied van (her)huisvesting, werkplekconcepten en facilitair management én voorziet onze opdrachtgevers van advies over de (fysieke) werkomgeving.

Als projectmanager zorg je ervoor dat projecten tijdig en binnen de financiële kaders van de opdrachtgevers worden gerealiseerd. Je adviseert binnen het project over planning, procedures en communicatie. Ook ben je verantwoordelijk voor het opstellen van een plan van aanpak, project coördinatie, het houden van projectvergaderingen met betrokkenen en afstemming van de voortgang van het project met de opdrachtgever.

Een Medior Projectmanager Huisvesting stelt zich flexibel op. Je bent bereid om ingezet te worden bij verschillende en/of meerdere locaties en opdrachtgevers, gevarieerde reisafstanden en wisselende werktijden. Daarnaast stel jij je ook flexibel op binnen de organisatie, maak je een nieuwe omgeving je snel eigen en ben je omgevingssensitief. Ook is het belangrijk dat je kunt communiceren op diverse niveaus binnen de organisatie.

Functie eisen:

  • Afgeronde HBO opleiding Facility Management
  • 5 tot 10 jaar werkervaring, waarvan minimaal 3 jaar met huisvestingsprojecten
  • Flexibel, zowel in inzetbaarheid als in reisafstanden
  • Kennis van Microsoft Projects en Lean is een pré
  • Communicatief sterk
  • Representatief, professioneel en stelt zich onafhankelijk op
  • Zelfstandig
  • Fanatiek en ondernemend

Wat bieden wij jou?

Het zijn onze enthousiaste en gemotiveerde professionals die zorgen voor het succes van FGB-FE. Wij doen er dan ook alles aan om onze medewerkers tevreden en gemotiveerd te houden. Dit wordt bereikt door persoonlijk contact, goede arbeidsvoorwaarden, veel aandacht voor betrokkenheid en ontwikkel- en opleidingstrajecten om persoonlijke groei te stimuleren.

Daarnaast bieden wij een werkweek van 32-40 uur gevuld met uitdagende opdrachten en uiteraard een marktconform salaris, passend bij jouw kennis en ervaring. Ook ontvang je van ons een standaard uitrusting die bestaat uit een leaseauto, telefoon en laptop.

Over FGB Facility Group & Facility Estate

Per 1 januari 2020 gaan FGB Facility Group en Facility Estate officieel fuseren. Beide organisaties hebben ambitie om te groeien en organisaties optimaal te ondersteunen en adviseren bij uiteenlopende facilitaire vraagstukken. Kennis en ervaring op het gebied van soft en hard services komen samen. Hospitality en huisvesting worden dichter bij elkaar gebracht. Door de samenwerking zijn wij nog beter in staat om een werkklimaat voor onze klanten te creëren waarin iedereen kan excelleren.

Momenteel wordt de fusie voorbereid, maar FGB-FE is ambitieus en we willen de groei doorzetten. We blijven ons ontwikkelen. Dit doen we samen tijdens projecten maar ook tijdens kennissessies en diverse (informele) teammomenten.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben je enthousiast na het lezen van deze vacature? Verras ons dan met jouw motivatie en cv. Solliciteren kan via de sollicitatie button onderaan deze pagina. Heb je vragen over deze vacature mail dan naar vacature@fgbfacilitygroup.nl.

Reageren kan tot en met 1 december 2019.

Locatie

Landelijk / hoofdkantoor Dordrecht

[recaptcha]