27 februari 2019

Workshop: Klantgericht te werk!

Wil jij proactief een bijdrage leveren aan de facilitaire afdeling en daarmee jouw klant optimaal ontzorgen en waarde toevoegen aan de organisatie?

Veel organisaties werken aan een verschuiving van aanbodgerichte dienstverlening naar een klantgerichte cultuur. Een mooi doel, maar vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Dienstverlenend zijn zit in het DNA van facilitaire professionals en “u vraagt, wij draaien” is een gevleugelde uitspraak. Maar ben je niet al een stap te laat als de klant eerst een vraag moet stellen? En weet je dan op dat moment eigenlijk wel wát er nu precies van jou als Facility Manager gevraagd wordt? Hoe zorg je er voor dat bij alles wat je doet de klantvraag centraal staat?

 

Loop jij tegen de volgende zaken aan:

  • Ik krijg veel vragen buiten de standaard dienstverlening;
  • Ik wil proactiever worden richting de klant;
  • Ik wil waarde toevoegen;
  • Ik zoek handvatten om een positieve bijdrage te leveren aan de klanttevredenheid.

 

Het is niet eenvoudig om steeds weer een maatwerk beleving te leveren, en dat is nou precies waar FGB als adviesbureau voor staat! Tijdens onze workshop “Klantgericht te werk!” nemen wij jou mee in hoe jij als Facility Manager kunt inspelen op de vraag van de klant. Met deze workshop bieden we je op interactieve wijze tips en tricks die direct toe te passen zijn in je organisatie.

 

Wanneer:
1 april, tussen 9:30 en 12:30 uur

Wat houdt het in?

Workshop om van een aanbodgerichte naar een klantgerichte manier van werken te groeien

 Wat levert het op?

Eyeopeners, tips, kennisdeling

 Doelgroep

Deze workshop is geschikt voor facilitaire professionals op coördinatie of management niveau

Waar:

Kantoor FGB Facility Group

Dordrecht, Wolwevershaven 30P

Kosten

Geen! We vragen enkel een ochtend van je tijd

Schrijf je nu in!

Incompany variant van deze workshop?